Saturday, November 14, 2015

fossil blogger challenge.

Долгоочекуваната #блогерскасредба (која беше толку убава што ја нарековме ’градинка за возрасни’) резултираше со изненадување: my:time со помош на Skopje Casual ќе го бираат заштитното лице на брендот за часовници Fossil. Задачата за секој блогер во секој изборен круг ќе биде да направи пост со истиот часовник како и другите блогери, што за мене овој пат беше посебен предизвик со оглед на тоа дека злато последен пат имам носено во 93та кога имав една менѓуша затоа што не давав да ми го дупнат другото уво. 
Сепак, блогерски предизвик чија цел е да ги поттикне блогерите да постираат повеќе содржина? Запишете ме!

А ’Две Марии’? Па тоа ми е една од двете омилени книги од средношколските денови, и сосема соодветно, овој примерок ми е трајно позајмен од библиотеката.

>>> гласајте тука <<<






coat: Mango, shirt and shirtdress: Pull&Bear, pants: Zara, sneakers: Nike

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Scroll To Top